Programy lojalnościowe i promocje sprzedaży

Zobacz czy kurs Programy lojalnościowe i promocje sprzedaży jest wciąż aktualny…

Konkurencja na rynku sprawia, że przedsiębiorstwa podejmują szczególne wysiłki zmierzające do utrzymania posiadanych klientów.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i kształcenie umiejętności niezbędnych do przeprowadzenia promocji oraz stworzenia i wdrożenia programu lojalnościowego.

 
Program szkolenia:

I. Promocja sprzedaży

–          rodzaje i zastosowanie /konkursy, loterie, upusty cenowe, premia od zakupu, testowanie produktu, promocje konsumenckie/ 

–          wsparcie(…)

Zobacz czy kurs Programy lojalnościowe i promocje sprzedaży jest wciąż aktualny…

Programy lojalnościowe i promocje sprzedaży

Konkurencja na rynku sprawia, że przedsiębiorstwa podejmują szczególne wysiłki zmierzające do utrzymania posiadanych klientów.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i kształcenie umiejętności niezbędnych do przeprowadzenia promocji oraz stworzenia i wdrożenia programu lojalnościowego.

 
Grupa docelowa:
agencje reklamowe, firmy, osoby prywatne, przedsiębiorcy, inne
 
Program szkolenia:

I. Promocja sprzedaży

–          rodzaje i zastosowanie /konkursy, loterie, upusty cenowe, p(…)

Zobacz czy kurs Programy lojalnościowe i promocje sprzedaży jest wciąż aktualny…