Warsztaty profesjonalnej obsługi klienta przeznaczone są dla wszystkich osób mających bezpośredni kontakt z Klientem oraz wszystkich zaangażowanych w proces obsługi Klienta. W trakcie warsztatów uczestnicy zdobędą wiedzę na temat czym jest profesjonalna obsługa klienta, co zrobić, aby skutecznie utrzymać już zdobytego klienta oraz jak uniknąć podstawowych błędów często pojawiających się w procesie obsługi. Nauczą się właściwego rozpoznawania i reagowania na potrzeby Klientów. Poznają(…)
Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Ojciec, współczesnego zarządzania, Drucker, powiedział, że szefa mamy tylko jednego i jest nim nasz klient. Może on pozbawić pracy każdego z nas, wystarczy, że przestanie u nas kupować.
Dlatego tego też, główny potencjał firmy to zadowoleni klienci. Nie sam produkt czy usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz gotowość i profesjonalne podejście do procesu obsługi klienta.
Szkolenie to przeznaczone jest dla wszystkich, k(…)