Profesjonalna Obsługa Klienta – warsztaty kreowania wizerunku firmy w oczach jej kontrahentów.

Profesjonalna Obsługa Klienta – warsztaty kreowania wizerunku firmy w oczach jej kontrahentów.


POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Termin Szkolenia

26.03.2012 – 27.03.2012 Warszawa


Informacje organizacyjne:

-czas trwania szkolenia – 2 dni (16h);

-w każdym dniu szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz luch;

-każdy z uczestników otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych oraz imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia;

 

Cel szkolenia:

Budowanie trwałych, opartych na zaufaniu po(…)

Zobacz czy kurs Profesjonalna Obsługa Klienta – warsztaty kreowania wizerunku firmy w oczach jej kontrahentów. jest wciąż aktualny…

Profesjonalna Obsługa Klienta – warsztaty kreowania wizerunku firmy w oczach jej kontrahentów.

Profesjonalna Obsługa Klienta – warsztaty kreowania wizerunku firmy w oczach jej kontrahentów.


Termin Szkolenia

28.11.2011 – 29.11.2011  


GRUPA DOCELOWA: 

Pracownicy stacjonarni działów obsługi klienta oraz pozostałe osoby mające bezpośredni kontakt z klientami zewnętrznymi w przedsiębiorstwach, organizacjach i instytucjach publicznych.

Szkolenie przeznaczone jest dla organizacji zajmujących się obsługą klienta biznesowego i obsługą klienta indywidualnego. 


Cele szkolenia:
Budowanie trwał(…)

Zobacz czy kurs Profesjonalna Obsługa Klienta – warsztaty kreowania wizerunku firmy w oczach jej kontrahentów. jest wciąż aktualny…