Profesjonalna Obsługa Klienta- Jak dzięki nowym standardom zbudować i utrzymać wizerunek firmy w ocz

Zobacz czy kurs Profesjonalna Obsługa Klienta- Jak dzięki nowym standardom zbudować i utrzymać wizerunek firmy w ocz jest wciąż aktualny…

Profesjonalna Obsługa Klienta- Jak dzięki nowym standardom zbudować i utrzymać wizerunek firmy w oczach jej kontrahentów i nabywców. Warsztaty praktyczne.


POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Grupa docelowa:

Pracownicy stacjonarni działów obsługi klienta i działów sprzedaży, pozostałe osoby mające bezpośredni kontakt z klientami zewnętrznymi w punktach sprzedażySzkolenie przeznaczone jest dla organizacji zajmujących się obsługą klienta biznesowego i obsługą klienta indywidualnego w punktach sprz(…)

Zobacz czy kurs Profesjonalna Obsługa Klienta- Jak dzięki nowym standardom zbudować i utrzymać wizerunek firmy w ocz jest wciąż aktualny…

Profesjonalna Obsługa Klienta- Jak dzięki nowym standardom zbudować i utrzymać wizerunek firmy w ocz

Profesjonalna Obsługa Klienta- Jak dzięki nowym standardom zbudować i utrzymać wizerunek firmy w oczach jej kontrahentów i nabywców. Warsztaty praktyczne.


POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Termin Szkolenia

26-27 marca 2012r. Warszawa

30-31 maja 2012r.   Wrocław  


Grupa docelowa:
Pracownicy stacjonarni działów obsługi klienta i działów sprzedaży, pozostałe osoby mające bezpośredni kontakt z klientami zewnętrznymi w punktach sprzedażySzkolenie przeznaczone jest dla organizacji zajmujących się(…)

Zobacz czy kurs Profesjonalna Obsługa Klienta- Jak dzięki nowym standardom zbudować i utrzymać wizerunek firmy w ocz jest wciąż aktualny…