Nowe Standardy w Profesjonalnej Obsłudze Klienta- Jak zbudować i utrzymać wizerunek firmy w oczach j

Nowe Standardy w Profesjonalnej Obsłudze Klienta- Jak zbudować i utrzymać wizerunek firmy w oczach jej kontrahentów i nabywców.

 

Termin szkolenia

Od 2011-11-13 do 2011-11-14

Od 2011-11-28 do 2011-11-29

 

Miejsce szkolenia:

Poznań

 

Grupa docelowa:

Pracownicy stacjonarni działów obsługi klienta i działów sprzedaży, pozostałe osoby mające bezpośredni kontakt z klientami zewnętrznymi w punktach sprzedażySzkolenie przeznaczone jest dla organizacji zajmujących się obsługą klienta biznesowego i (…)

Zobacz czy kurs Nowe Standardy w Profesjonalnej Obsłudze Klienta- Jak zbudować i utrzymać wizerunek firmy w oczach j jest wciąż aktualny…