EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW CALL CENTER – trening menedżerski

EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW CALL CENTER – trening menedżerski

Termin szkolenia

28/10/2011 Warszawa
09/12/2011 Poznań
 
Grupa docelowa:
Grupą docelową są menedżerowie call center, kierownicy działów handlowych, specjaliści zapewniający wsparcie w zakresie obsługi klienta danej instytucji oraz osoby nadzorujące pracę konsultantów wykorzystujących telefonu do aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów niezależnie od branży. Celem może być zarówno sprzedaż,umawianie spotkań,(…)

Zobacz czy kurs EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW CALL CENTER – trening menedżerski jest wciąż aktualny…

EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW CALL CENTER – trening menedżerski

EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW CALL CENTER – trening menedżerski

Termin szkolenia

28/10/2011 Warszawa
09/12/2011 Poznań
 
Grupa docelowa:
Grupą docelową są menedżerowie call center, kierownicy działów handlowych, specjaliści zapewniający wsparcie w zakresie obsługi klienta danej instytucji oraz osoby nadzorujące pracę konsultantów wykorzystujących telefonu do aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów niezależnie od branży. Celem może być zarówno sprzedaż,umawianie spotkań,(…)

Zobacz czy kurs EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW CALL CENTER – trening menedżerski jest wciąż aktualny…