Efektywne Zarządzanie Zespołem Pracowników Call Center – trening menedżerski dla osób kierujących dz

Zobacz czy kurs Efektywne Zarządzanie Zespołem Pracowników Call Center – trening menedżerski dla osób kierujących dz jest wciąż aktualny…

Efektywne Zarządzanie Zespołem Pracowników Call Center – trening menedżerski dla osób kierujących działem obsługi klienta/działem handlowym/działem telemarketingu/call center.


POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Grupa docelowa:
Grupą docelową są menedżerowie call center, kierownicy działów handlowych, specjaliści zapewniający wsparcie w zakresie obsługi klienta danej instytucji oraz osoby nadzorujące pracę konsultantów wykorzystujących telefonu do aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów n(…)

Zobacz czy kurs Efektywne Zarządzanie Zespołem Pracowników Call Center – trening menedżerski dla osób kierujących dz jest wciąż aktualny…

Efektywne Zarządzanie Zespołem Pracowników Call Center – trening menedżerski dla osób kierujących dz

Efektywne Zarządzanie Zespołem Pracowników Call Center – trening menedżerski dla osób kierujących działem obsługi klienta/działem handlowym/działem telemarketingu/call center.


 

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Termin szkolenia

21-22 maja 2012r. Warszawa
 
Grupa docelowa:
Grupą docelową są menedżerowie call center, kierownicy działów handlowych, specjaliści zapewniający wsparcie w zakresie obsługi klienta danej instytucji oraz osoby nadzorujące pracę konsultantów wykorzystujących telefonu d(…)

Zobacz czy kurs Efektywne Zarządzanie Zespołem Pracowników Call Center – trening menedżerski dla osób kierujących dz jest wciąż aktualny…