Poza wiedzą dotyczącą pozycjonowania, budowania marki oraz kształtowania dobrych kampanii ATL i BTL, dobry marketingowiec powinien posiadać umiejętności z zakresu kontroli działań marketingowych. W tym celu niezbędne jest prawidłowe zrozumienie i poznanie wskaźników pomocnych w ocenie skuteczności i efektywności działań marketingowych.
Jak wykorzystać potencjał wskaźników marketingowychi osiągnąć przewagę konkurencyjną na rynku? Zapraszam na szkolenie. Szkolenie organizowane jest w formie w(…)
Poza wiedzą dotyczącą pozycjonowania, budowania marki oraz kształtowania dobrych kampanii ATL i BTL, dobry marketingowiec powinien posiadać umiejętności z zakresu kontroli działań marketingowych. W tym celu niezbędne jest prawidłowe zrozumienie i poznanie wskaźników pomocnych w ocenie skuteczności i efektywności działań marketingowych.
Jak wykorzystać potencjał wskaźników marketingowychi osiągnąć przewagę konkurencyjną na rynku? Zapraszam na szkolenie. Szkolenie organizowane jest w formie w(…)